בלוג

האם משלוח של מגשי פירות באמת מגיע טרי?

האם משלוח של מגשי פירות באמת מגיע טרי?

החלטתם שאתם רוצים להזמין משלוח פירות לאדם אהוב, חברה או קולגה מהעבודה. אתם לא רוצים לעמוד ולחתוך בעצמכם את הפירות, לשלוח אותם וגם לא לבחור את הפירות לבדכם – אך אתם רוצים להיות בטוחים שהחברה בה תבחרו לביצוע משלוח פירות העונה באמת תבצע את עבודתה בצורה הטובה ביותר ושהמשלוח יהיה טרי ואסתטי. אין ספק, מדובר באחת ההפתעות הנעימות והטעימות ביותר שאפשר לקבל – אך כיצד תדעו שהמשלוח באמת טרי? שהפירות באמת נחתכו במעמד ההזמנה ונבחרו בקפידה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לבצע הזמנת פירות מתוקים בסלסלת פירות נהדרת – וטרייה!

לא מתפשרים – בוחרים בחברה איכותית!

נכון, אתם לא עומדים במטבח של חברת המשלוחים וחותכים את הפירות אך עדיין חשוב לכם לקבל את התוצר האיכותי והטוב ביותר. כדי לעשות זאת ולהיות בטוחים שהמשלוח יהיה הכי טרי שאפשר, חשוב לבחור בחברה איכותית. בדקו האם יש לחברה הנבחרת המלצות לשירות שהיא מציעה, בדקו מה אומרים עליה לקוחות, האם הם מרוצים מהשירות שקיבלו, האם הפירות הגיעו אליהם טריים והאם הם יבחרו בחברה זו שוב. נוסף על כך, תוכלו לבדוק בפרופיל החברה ואף לשאול את שירות הלקוחות באילו אמצעים החברה נוקטת כדי להבטיח שהפירות מתקבלים טריים ואיכותיים. לרוב, חברה מובילה המובילה תדמית חיובית, תשמח לספר לכם על כך שהיא רוכשת את הפירות ביום ההזמנה, מאחסנת אותם באופן הטבו ביותר וגם דואגת לחתוך את הפירות רק במעמד ההזמנה! אל תתפשרו על פחות מכך, מדובר בבריאות שלכם.

כיצד נדע האם הפירות טריים?

הדרך הטובה ביותר לדעת האם משלוח הפירות שלכם הגיע עם פירות טריים ובשלים היא לבחון את הצבע שלהם. הצבע הוא אחד האינדיקטורים החשובים ביותר לבשלות הפרי. כך למשל, תותים צריכים להיות בגוון אדום עמוק, בננות צריכות להיות צהובות מאוד ולתפוזים בשלים יש צבע כתום עז.  נוסף על כך, תוכלו להריח את הפירות. ניחוח של פרי בשל יורגש מיד באפכם. אמצעי נוסף לבדיקת טריות עבור פירות היא בדיקת הברק שעליהם. לפירות מסוימים, כמו דובדבנים ותפוחים, צריך להיות מראה שעוותי ומבריק כשהם בשלים.

איך נאחסן את הפירות?

לאחר שאתם מקבלים משלוח טרי, כדי לשמור על טריותו מומלץ מאוד להקפיד על אחסון איכותי (אלא אם כן אתם לא מתאפקים ומסיימים את כל הפירות מיד, ועל כך לא נוכל להאשים אתכם כמובן… מדובר בפיתוי לא קטן!). כדי לשמור על אחסון נכון, כסו את הפירות בניילון נצמד ושמרו אותם במקרר. אם אין לכם מקום במקרר, תוכלו לשמור על הפירות כשהם מכוסים תחת מגש קרח. באופן זה תבטיחו שהפירות ישמרו על טריותם למרות שהם חתוכים למשך שלושה עד ארבעה ימים בקירוב.

עוד מאמרים בנושא