בלוג

כל מה שצריך לדעת על משלוח מגש פירות

כל מה שצריך לדעת על משלוח מגש פירות

יש לנו בשבילכם מידע מתוק במיוחד! אם אתם מעוניינים להזמין משלוח פירות ולא יודעים כיצד לבחור את פלטת הפירות המנצחת – בדיוק לשם כך אנחנו כאן! חברתנו מתמחה במשלוחי פירות מתוקים להפליא, בהגשה אסתטית ומפוארת במיוחד. אם גם אתם רוצים משלוח פירות חגיגי ומנצח – הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור סלסלת פירות מושלמת, לא פחות.

לא מתפשרים על טריות

לא משנה באיזה משלוח תבחרו או אילו פירות הוא יכיל – הדבר החשוב ביותר לוודא הוא שדובר במשלוח פירות טרי, המורכב מפירות העונה. לא מדובר במותרות השמורים רק לחברות אקסקלוסיביות, אך למרות זאת חשוב לוודא שהחברה שבחרתם מחזיקה ברשותה רק פירות טריים – זה בסיסי מאוד. החזקת פירות טריים מפירות העונה בלבד, תבטיח שתקבלו תוצר איכותי, שלא יעשה לכם תופעות לוואי לא נעימות ושהכסף שהשקעתם יצדיק את עצמו.

כדי להבין האם המשלוח שתזמינו אכן עומד בכללים הבסיסיים הללו, בחנו את דף הפייסבוק של החברה או המלצות באתר שלה, ובדקו האם התוצאות המתקבלות משביעות את רצון הלקוחות.

צבעוני זה שם המשחק

העולם מלא בפירות צבעוניים ויפים – הם חייבים להיות במלוא הדרם במשלוח הפירות שלכם! הירוק של הקיווי, הצהוב של המלון, הסגול של הענבים והאדום של התות, כל פלטת הצבעים היפהפיה הזו חייבת להיות חלק ממגש הפירות, ולהיות מסודרת באופן האסתטי ביותר שאפשר. זה אומר שחייבת להיות הרמוניה בין הפירות השונים, שהם מסודרים בצורה מגרה (קשה לפספס עם פירות יפים ובשלים, אבל עדיין…) ושכל הצבעים האפשריים ממוקמים באופן הגיוני על צלחת הפירות. כדי להבין האם מדובר בחברת משלוחי פירות שיש לה חוש אסתטי ויודעת את העבודה, הביטו בקטלוג שהחברה מציגה באתר האינטרנט וודאו האם מדובר בסידורי פירות נאמנים למוצג.

מה כדאי שיהיה במשלוח הפירות?

אחרי שווידאתם שמדובר במשלוחי פירות אמינים, מקצועיים, טריים וצבעוניים – הגיע הזמן לבחור את הפירות שיככבו במגש. אילו פירות נצפה לראות במגשי פירות? הנה כמה מהם:

  • מלון – בסיס נהדר לכל מגש פירות!
  • פירות טרופיים – הם מתוקים, הם עסיסיים והם מצטלמים נפלא ואת חלקם אפילו מומלץ להגיש מבלי לחתוך אותם כלל. למשל, דמיינו את עטרת ראשו של האננס מציצה מתוך המגש הצבעוני – הכי יפה שיש!
  • פירות יער – פירות יער בשלים ועסיסיים מעניקים למגש הפירות מראה עמוק ואלגנטי. הם מזכירים עיירות אירופאיות חמימות והם טעימים כל כך!
  • פרוסות תפוז – פרי ההדר הכל כך ישראלי הזה הוא בגדר חובה בכל מגש פירות!
  • פרחים אכילים ועשבי תיבול – פרחים אכילים מוסיפים צבע נפלא למגש כולו והבונוס: אפשר לאכול אותם! נוסף על כך, כדי להעניק צבע נוסף למגש הפירות וגם להוסיף "פרשיות" לטעמים, בחרו בתוספת של עשבי תיבול דוגמת נענע, התוצאה תהיה טעימה להפליא!

עוד מאמרים בנושא